froggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photos

(@.@) ($.$) (^.^) (>.<)

Tuesday, October 5, 2010

SEPIKU dan SEPIMU

Senja ini aku terdiam sendiri disini
Ditemani oleh sunyinya malam ini
dan aku pulang hanya sendiri dan sendiri
tiada sahabat disini hanya sepi menemani.

Malam ini sepi datang betandang dihati yang sunyi
Mengusik dan mengata ketenangan 
Mengingat kembali kepada memori lalu
dan mendatangkan kesepian

Dan aku,
Kau hadir memberi sepi kepada ku
Keegoisan ku menengelamkannya
Terdiam dalam kegelapan yang kelam lalu kesepian

Aku disini semakin terpuruk dah terpuruk
Dalam kesepian ini
Dalam kesendirian ini
Dalam suasana hening umpama
Hanya aku bersama si bulan
Umpama punguk yang setia kepada kekasihnya
Dalam keadaan sepi ini
Aku hanya ingin kamu
Kerna kamu adalah milik aku

0 comments:

tunjukkan emosi anda dengAN ICON2 CUTE INI!!:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment