(@.@) ($.$) (^.^) (>.<)

Monday, April 2, 2012

Antara masalah dan kita

Hidup sentiasa dipenuhi masalah

Satu satu menimpa diri.

Sakit, belajar, family and bla, bla, bla

Hanya cara je yang membezakan antara manusia dengan manusia lain

Semakin banyak masalah yang diterima

Semakin banyak air mata yang gugur

Semakin kurang senyuman yang di ukirkan.

Tapi semakin banyak doa yang dimohon

Di mana mengharap kan ALLAH mengabulkan semua doa tu sekelip mata.

Bila dah dapat lalai terhaadap ALLAH


Friday, March 23, 2012

Mengalir air yang tak bersalah

Ya Allah
Murah nye air mata hamba mu ni

Senang je mengalir.

Lagi2 bila memikirkan masa depan yang sudah gelap.

Dah la impian masa zaman sekolah sudah terkubur.
Sekarang takkan dapat sambung ijazah.

Sungguh hamba mu ini cemburu melihat kawan2 dapat mengejar impian masing2 dengan senyuman.

Cuba dan cuba menahan.
Namun____

Saturday, March 10, 2012

Hidup yang akan gelap

Ya Allah
Tabah kan hati hamba mu ini.

Masa hadapan ku umpama sudah gelap.

Tiada apa dapat ku lakukan lagi.

Bawa lah ku keluar dari masalah sekarang.

Apa kah ini nasib ku. :'(

Wednesday, February 8, 2012

Penat dan Lelah

Penat!!

Serius Ar dah penat buat benda yang Ar benci

Ar rasa dah nak putus asa!!

Ar rasa nyesal sangat sebab Ar pilih apa yang Ar lalui sekarang
Ar nyesal sebab pilih bende yang Ar tak suka. :(

Ar rasa terseksa lalui hari

Jeles tengok kawan yang boleh kejar impian mereka

Ar bukan tak layak atau tak dapat peluang untuk kejar impian Ar

Tapi Ar lepaskan setelah separuh daripada impian Ar dalam gengaman Ar

Ar pilih bende yang Ar tak suka

Saya penat lalui hidup yang camgini
Pura pura gembira di hadapan orang lain
Hakikat nya____

Ya Allah kasi lah petunjuk kepada hambaMu ini