froggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photosfroggy Pictures, Images and Photos

(@.@) ($.$) (^.^) (>.<)

Thursday, October 7, 2010

menunggu seperti si pugguk

menunggu memang satu penyeksaan.. tapi kenpa punguk x berasa seksa wpun menunggu bulan begitu lama
  • ermmmm.. aq still menunggu seseorang yg memang xkan dapt aku miliki.. aku tau tapi kenapa aku still tunggu dieq..
  • tapi aku selalu tertanye2 sihat ke dieq skang??? macm mane pembelajarn dieq kat UK tu?
  • bile dieq nak balik MALAYSIA
  • dalam hati aku ni aku nak sangat jumpa dengan dieq lagi..
  • walaupun klu aku jumpe dieq aku yang akn terseksa lagi sekali
  • TAPI......
  • aku rindu dieq,,,
Aku cuba untuk melpakannya tapi aku x mampu..... 
  • aku seseorang yang susah tuk meyanyangi seseorg
  • dan susah untuk melepaskan seseorg yang aku sayang
kisah aku dengan dieq mmg susah nak dilupakan.... kisah yang sempurna...
kisah yang menharukan.. ape yang dieq dah wat kat aku selama ini antara benda yang paling bahagia dalam hidup aku..
  • kepada my ex prince thanks kerana sudi hadir kedalam hidup aku
  • aku still mengharapkan ko
  • sebab xde bnde yg mustahil dalm hidup ni kan
  • aku akn buktikan kepada kakak ko ape tu cinta sejati
  • aku akan tunggu ko balik malaysia
  • aku akannnnn buktikan kepada semua orang betapa bermakna nya ko dalam hidup aku...
kadang2 aku fikir cerita kite seperti dalam drama.. klu aku cite pada kawa2 aku.. aku tau depa x cyae.. aku dapat bace dalm riak muka diaorang,,,,

  • aku xkan berputus asa.... kerna aku masih ................... ko.
  • kisah kita umpama cite dongeng moden...
ha ha tu dlu,, skang aq dah laen.. kite still kawan kan.... ko dah jdi antara kawan llki yg palin rapat  ngan aq,... kih kih

bile ko nalik m'si nanti jangan lupeblnje aq mkan pizza big apple ngan secret recipe ya!!!!!


dear my best friend......

0 comments:

tunjukkan emosi anda dengAN ICON2 CUTE INI!!:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment